Σε ένα ιδιαίτερο σκηνικό, ο Μόντι Χαλιλάι επέστρεψε εκεί όπου έκανε τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα, συμμετέχοντας στο φιλικό παλαίμαχων του Κόρακα στην Πόμπια.
Ο πολύπειρος άσος, που τη φετινή χρονιά αγωνίστηκε στο Βραχάσι, βρέθηκε ξανά στο γήπεδο από όπου ξεκίνησαν όλα για τον ίδιο, φορώντας και πάλι τη φανέλα της ομάδας που τον ανέδειξε.
Με μεγάλη διαδρομή στα γήπεδα του Ηρακλείου, ο έμπειρος μέσος έχει αφήσει το δικό του αποτύπωμα όλα αυτά τα χρόνια, με την επιστροφή του στην Πόμπια να αποκτά ξεχωριστή σημασία.