ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ

Μ. Νοκάι: «Από την πρώτη στιγμή ένιωσα την στήριξη προπονητή και διοίκησης»

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
Μ. Νοκάι: «Από την πρώτη στιγμή ένιωσα την στήριξη προπονητή και διοίκησης»
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Την ικανοποίησή του για την επιστροφή του στον Εργοτέλη εξέφρασε ο Μάριο Νοκάι, στις πρώτες του δηλώσεις μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας με τους «κιτρινόμαυρους».

Ο νεαρός επιθετικός επιστρέφει στην ομάδα όπου έκανε τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα και δεν έκρυψε τη χαρά του για το νέο κεφάλαιο που ανοίγεται στην καριέρα του, ευχαριστώντας παράλληλα τη διοίκηση και το προπονητικό επιτελείο για την εμπιστοσύνη που του έδειξαν.

Ο Νοκάι τόνισε πως αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για τον ίδιο να φορέσει ξανά τη φανέλα του Εργοτέλη, ενώ υπογράμμισε ότι θα δουλέψει σκληρά προκειμένου να βοηθήσει την ομάδα να πετύχει τους στόχους της τη νέα αγωνιστική περίοδο.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Μάριο Νοκάι: «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που επιστρέφω στον Εργοτέλη, την ομάδα που με ανέδειξε και με βοήθησε να κάνω τα πρώτα μου ποδοσφαιρικά βήματα. Αποτελεί μεγάλη τιμή για μένα να φορέσω ξανά αυτή τη φανέλα και να γίνω μέλος της κιτρινόμαυρης οικογένειας.

Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τη Διοίκηση και τον προπονητή για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου. Από την πρώτη στιγμή ένιωσα τη στήριξη και την εκτίμησή τους, κάτι που έπαιξε σημαντικό ρόλο στην απόφασή μου να επιστρέψω.

Υπόσχομαι να δουλέψω σκληρά, να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Εύχομαι να έχουμε μια χρονιά γεμάτη υγεία, επιτυχίες και πολλές χαρές για τον κόσμο του Εργοτέλη».

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου

Περισσότερα νέα για ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ στο GRANDSPORT, μαζί με πρόγραμμα και αποτελέσματα, βαθμολογία και στατιστικά παικτών της ομάδας.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα