Την πρώτη του δήλωση ως ποδοσφαιριστής του Εργοτέλη πραγματοποίησε ο Ζοάο Τόμας, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση της μεταγραφής του στους «κιτρινόμαυρους».
Ο 23χρονος Πορτογάλος μέσος εμφανίστηκε ιδιαίτερα αισιόδοξος για το νέο βήμα στην καριέρα του, τονίζοντας πως στόχος του είναι να βελτιώνεται καθημερινά μέσα από τις προπονήσεις και τους αγώνες, συμβάλλοντας παράλληλα στις επιτυχίες της νέας του ομάδας.
Παράλληλα, υπογράμμισε πως γνωρίζει τις απαιτήσεις του πρωταθλήματος, ωστόσο αισθάνεται απόλυτα έτοιμος να ανταποκριθεί στις προκλήσεις και να βοηθήσει τον Εργοτέλη να πετύχει τους στόχους του.
Αναλυτικά ο Ζοάο Τόμας δήλωσε στο GRANDSPORT:
«Ο στόχος μου θα παραμείνει ο ίδιος: να αγωνίζομαι σε κάθε προπόνηση και σε κάθε παιχνίδι για να είμαι καλύτερος κάθε μέρα και να πετυχαίνω κάθε δυνατή νίκη!
Ξέρω ότι είναι ένα πολύ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα, αλλά νιώθω παραπάνω από προετοιμασμένος να παλέψω και να έχω ένα καλό πρωτάθλημα».

