ΕΡΜΗΣ ΑΤΣΑΛΕΝΙΟΥ

Το «ευχαριστώ» του Νίκου Μυλωνίδη στον Ερμή Ατσαλένιου

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
Το «ευχαριστώ» του Νίκου Μυλωνίδη στον Ερμή Ατσαλένιου

Έπειτα από την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με τον Ερμή Ατσαλένιου και την ανάληψη νέων καθηκόντων στον Γιούχτα, ο Νίκος Μυλωνίδης θέλησε να αποχαιρετήσει την ομάδα με ένα συγκινητικό μήνυμα.

Ο νεαρός τεχνικός στάθηκε στις εμπειρίες που αποκόμισαν οι ποδοσφαιριστές κατά τη διάρκεια της χρονιάς, τονίζοντας πως το μεγαλύτερο κέρδος δεν ήταν τα αποτελέσματα, αλλά οι παραστάσεις και τα μαθήματα που θα τους συνοδεύουν στο μέλλον.

Η δήλωση του Νίκου Μυλωνίδη: «Με το πέρας της φετινής αγωνιστικής χρονιάς θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα του ΠΟΑ που μου έδωσε τη δυνατότητα να είμαι προπονητής της ομάδας του Ερμή Ατσαλένιου.

Κάναμε μία ποδοσφαιρική χρονιά όπου οι παίκτες μας κέρδισαν πολλά περισσότερα από το τελικό αποτέλεσμα των αγώνων. Κέρδισαν εμπειρίες μοναδικές που θα τις κουβαλούν στην υπόλοιπη ζωή τους. Το μέλλον τους ανήκει. Σας ευχαριστώ από καρδιάς για τις υπέροχες στιγμές που ζήσαμε μαζί. Εις το επανιδείν».

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Περισσότερα νέα για ΕΡΜΗΣ ΑΤΣΑΛΕΝΙΟΥ στο GRANDSPORT, μαζί με πρόγραμμα και αποτελέσματα, βαθμολογία και στατιστικά παικτών της ομάδας.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα