Με ανακοίνωσή της, η ΑΕ Κατσαμπά γνωστοποίησε πως και τη νέα αγωνιστική περίοδο θα χρησιμοποιεί ως έδρα το γήπεδο Πανεπιστημίου, ενώ παράλληλα ευχαρίστησε τη Μινωική για τη συνεργασία των τελευταίων ετών.
Οι «κιτρινόμαυροι» ξεκαθάρισαν το θέμα της έδρας ενόψει της σεζόν 2026-2027, συνεχίζοντας τον προγραμματισμό τους για τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Η ανακοίνωση: «Ευχαριστούμε τη Μινωική για άλλη μια χρονιά. Η ομάδα μας για τη σεζόν 2026-2027 θα έχει για έδρα το γήπεδο του Πανεπιστημίου».