ΑΕΚΑΤΣΑΜΠΑ

Η. Καλαμιώτης: «Είχα αφήσει κάτι στη μέση στην ΑΕΚ»

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
Η. Καλαμιώτης: «Είχα αφήσει κάτι στη μέση στην ΑΕΚ»
Photo Credits: Νίκος Σωμαράκης

Για την επιστροφή του στην ΑΕ Κατσαμπά μίλησε ο Ηρακλής Καλαμιώτης, εκφράζοντας την ικανοποίησή του που θα φορέσει ξανά τη φανέλα των «κιτρινόμαυρων» και τονίζοντας πως είχε αφήσει ανοιχτούς λογαριασμούς με την ομάδα.

Ο έμπειρος μεσοεπιθετικός επιστρέφει σε γνώριμα λημέρια, σε μία κίνηση που αναμένεται να προσθέσει ποιότητα, εμπειρία και λύσεις στην επιθετική λειτουργία της ΑΕΚ ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.

Στις πρώτες του δηλώσεις μετά την επιστροφή του, ο Καλαμιώτης ανέφερε:

«Σίγουρα γυρίζω σε γνώριμα λημέρια. Δεν το σκέφτηκα καθόλου, γιατί ξέρω τι έχω να αντιμετωπίσω και πάνω από όλα καλούς ανθρώπους. Έχω αφήσει κάτι στη μέση σε αυτή την ομάδα και φέτος θα τα δώσω όλα για να πετύχουμε μαζί τους στόχους μας.

Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στην ΑΕΚ. Πρόκειται για ένα σωματείο που γνωρίζω καλά, με ανθρώπους που αγαπούν πραγματικά την ομάδα. Ανυπομονώ να ξεκινήσουμε τη δουλειά και να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις μέσα στο γήπεδο. Εύχομαι να έχουμε υγεία και στο τέλος της χρονιάς να πετύχουμε όλα όσα έχουμε θέσει ως στόχο».

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Περισσότερα νέα για ΑΕΚΑΤΣΑΜΠΑ στο GRANDSPORT, μαζί με πρόγραμμα και αποτελέσματα, βαθμολογία και στατιστικά παικτών της ομάδας.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα