Με ανακοίνωσή της η ΑΕ Κατσαμπά ευχαρίστησε τον Κώστα Στεφανή για την προσφορά του στο σωματείο τα τελευταία δύο χρόνια, διάστημα κατά το οποίο είχε ενεργό και καθοριστικό ρόλο στην οργάνωση και λειτουργία των ακαδημιών και της ομάδας Youth.
Οι άνθρωποι της ΑΕΚ αναγνώρισαν την προσπάθεια, την αφοσίωση και την αγάπη που έδειξε για τον σύλλογο, τονίζοντας πως η πόρτα της ομάδας θα είναι πάντα ανοιχτή για ανθρώπους που εργάζονται με μεράκι και διάθεση προσφοράς.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Κώστα Στεφανή για τα δύο χρόνια προσφοράς στην ομάδα, καθώς έτρεξε μόνος του ό,τι έχει να κάνει με ακαδημίες και με την ομάδα Youth.
Του ευχόμαστε ό,τι καλύτερο και η πόρτα της ΑΕΚ είναι πάντα ανοιχτή για τέτοιους ανθρώπους με όρεξη και αγάπη για αυτό που κάνουν».

