Στη διατήρηση δύο ακόμη ποδοσφαιριστών από τον βασικό κορμό του προχώρησε ο Κόρακας, συνεχίζοντας τον σχεδιασμό του ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου στην Α2 ΕΠΣΗ.
Η ομάδα της Πόμπιας ανακοίνωσε την παραμονή των Παναγιώτη Χαριτάκη και Γιώργου Σούλι, δύο ποδοσφαιριστών που προέρχονται από τα «σπλάχνα» του σωματείου και θα συνεχίσουν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους και τη νέα σεζόν.
Με τις δύο αυτές ανανεώσεις, οι Μεσαρίτες συνεχίζουν να χτίζουν το ρόστερ της νέας χρονιάς, κρατώντας σημαντικά κομμάτια του περσινού συνόλου και ενισχύοντας το τοπικό στοιχείο που αποτελεί διαχρονικά βασικό χαρακτηριστικό του Κόρακα.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Ανανέωση της συνεργασίας με δύο δικά μας παιδιά, που συνεχίζουν να φορούν τη φανέλα και να αγωνίζονται για το σήμα και την ιστορία της ομάδας!»

