Μπορεί η ΑΕ Κατσαμπά να μην κατάφερε τελικά να διατηρηθεί στην 4η θέση και να ολοκλήρωσε τη φετινή της πορεία στην 5η θέση της Α1 ΕΠΣΗ, όμως αυτό δεν αλλάζει σε τίποτα τη συνολική εικόνα μιας σεζόν που μόνο επιτυχημένη μπορεί να χαρακτηριστεί για την ομάδα.
Σε μία χρονιά με διοικητικά προβλήματα και αρκετές δυσκολίες στο παρασκήνιο, η ΑΕΚ κατάφερε να σταθεί ανταγωνιστικά και να τερματίσει πίσω μόνο από τον Εργοτέλη, τη Χερσόνησο και τον ΑΟ Τυμπακίου, που πήραν την άνοδο, αλλά και από τον ΠΑΟ Κρουσώνα, ο οποίος με την έλευση του Μηνά Πίτσου στη διάρκεια της σεζόν έδειξε ξεκάθαρα πως ήθελε να αποδείξει ότι άξιζε μία θέση στην πρώτη τριάδα.
Το γεγονός ότι η ΑΕ Κατσαμπά έμεινε μέχρι τέλους σε τροχιά 4ης θέσης, κάτω από τις συνθήκες που διαμορφώθηκαν μέσα στη χρονιά, αποτελεί από μόνο του επιτυχία και δείγμα της δουλειάς που έγινε στο αγωνιστικό κομμάτι. Η εικόνα της ομάδας ξεπέρασε τις προσδοκίες και αυτό είναι κάτι που αναγνωρίζεται από όλους.
Πλέον, στην ΑΕΚ το βλέμμα στρέφεται στην επόμενη μέρα. Το επόμενο διάστημα θα είναι περίοδος εξελίξεων, καθώς η ομάδα αναμένεται να προχωρήσει σε γενικές συνελεύσεις και εκλογική διαδικασία, με στόχο να δοθεί τέλος στο υπάρχον διοικητικό μοντέλο, το οποίο τη φετινή χρονιά δεν ήταν συμπαγές και δεν λειτούργησε με τη συνοχή που απαιτούν οι συνθήκες.