Οι δηλωσεις του τεχνικού του Γιούχτα μετά τη νίκη παραμονή επί του Ηλυσιακού.
Στην προσπάθεια και την εικόνα της ομάδας του στάθηκε ο προπονητής του Γιούχτα, Κώστας Ανυφαντάκης, μετά τη νίκη παραμονής απέναντι στον Ηλυσιακό.
Αναλυτικά δήλωσε:
«Ήταν ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι για εμάς απέναντι σε μια πολύ καλή ομάδα και εκτός έδρας. Είχαμε πολύ καλή κατεύθυνση, παίξαμε πολύ καλή άμυνα και είχαμε ευκαιρίες να προηγηθούμε πιο νωρίς.
Ήταν μια κατάθεση ψυχής, με επαγγελματική νοοτροπία και καλό διάβασμα του παιχνιδιού. Συγχαρητήρια στα παιδιά. Έχουμε ακόμα μία υποχρέωση.
Εύχομαι στον Ηλυσιακό να σωθεί, γιατί είναι μια πολύ καλή ομάδα και τον ευχαριστούμε για τη φιλοξενία».