Με ένα ιδιαίτερα φορτισμένο συναισθηματικά μήνυμα αποχαιρέτησε τον Τάκη Γκώνια ο πρώην γενικός διευθυντής της ΠΑΕ Εργοτέλης, Γιώργος Τουτζιάρης, ένας από τους ανθρώπους που είχαν καθοριστικό ρόλο στην έλευση του εκλιπόντος τεχνικού στο Ηράκλειο και στους «κιτρινόμαυρους».
Ο Γιώργος Τουτζιάρης, μέσα από την ανάρτησή του, θυμήθηκε την πρώτη τους συζήτηση, αλλά και τη στενή καθημερινή συνεργασία που είχαν στον Εργοτέλη, αποχαιρετώντας έναν άνθρωπο που, όπως ανέφερε, επηρέασε όσο κανείς άλλος την ποδοσφαιρική του οπτική.
Αναλυτικά έγραψε:
«Θέλω μόνο να με ακούσεις και να σου δείξω πώς θέλω να παίζει η ομάδα. Αν σου αρέσει αυτό που θα δεις, δώσε μου την ευκαιρία και να είσαι σίγουρος ότι θα το χαίρεσαι. Να έχεις μόνο 4-5 ώρες και αύριο το πρωί είμαι στο Ηράκλειο…
Η καλύτερη απόφαση που πήρα στην ποδοσφαιρική μου πορεία…
Ο Τάκης Γκώνιας έγινε η καθημερινότητά μου για τον επόμενο χρόνο στον Εργοτέλη και δίπλα του θα μαθαίναμε το περίφημο build up και τον τρόπο παιχνιδιού που τα επόμενα χρόνια θα γινόταν μόδα και κυρίαρχη τάση στο σύγχρονο ποδόσφαιρο.
Ο Τάκαρος ήταν η χαρά της ζωής, της παρέας και της ομάδας, ο φίλος για μια ζωή, ο άνθρωπος που επηρέασε την ποδοσφαιρική μου οπτική όσο κανένας άλλος.
Καλό σου ταξίδι φίλε μου, μας ράγισες την καρδιά όμως δεν σου κρατάμε καμία κακία…».

