Οι δηλώσεις του έμπειρου μέσου για την παραμονή στις Αρχάνες.
Την ικανοποίησή του για την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Γιούχτα εξέφρασε ο Βαλάντης Κοζορώνης, ο οποίος θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα των Αρχανιωτών και τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Ο έμπειρος μέσος δήλωσε:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που για άλλη μια σεζόν θα βρίσκομαι στην ομάδα του Γιούχτα. Είμαι έτοιμος και ανυπομονώ να αρχίσει η νέα χρονιά.
Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους που έδειξαν εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου. Θα δώσω τα πάντα για να βοηθήσω από την πλευρά μου την ομάδα να καταφέρει τους στόχους της, έτσι ώστε να κάνουμε χαρούμενο και τον κόσμο του συλλόγου».

