ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ

Ηλ. Κώτσιος: «Δίκαιη νίκη, να πανηγυρίσουμε όλοι μαζί το πρωτάθλημα στο Μαρτινέγκο»

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
Ηλ. Κώτσιος: «Δίκαιη νίκη, να πανηγυρίσουμε όλοι μαζί το πρωτάθλημα στο Μαρτινέγκο»
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Ο Ηλίας Κώτσιος στάθηκε στη σημασία της νίκης του Εργοτέλη επί του Αλμυρού, στην εικόνα της ομάδας του μέσα στο παιχνίδι, αλλά και στο στόχο που πλέον βρίσκεται μπροστά, καλώντας τον κόσμο να δώσει δυναμικό «παρών» στο επόμενο ματς.

Ο Εργοτέλης έκανε ένα ακόμη αποφασιστικό βήμα για την κατάκτηση του τίτλου στην Α1 ΕΠΣΗ, επικρατώντας με 0-1 του Αλμυρού στο Γάζι, σε ένα παιχνίδι με αυξημένο βαθμό δυσκολίας.

Στη δήλωσή του, στην επίσημη σελίδα του σωματείου, τόνισε: «Όλη την εβδομάδα είχα επισημάνει στους ποδοσφαιριστές μου τη σημαντικότητα του αγώνα απέναντι σε μία δύσκολη και ιδιαίτερα ικανή επιθετικά ομάδα, με έναν προπονητή που γνωρίζει πολύ καλά πώς να προετοιμάζει τις ομάδες του για να παίρνουν αποτέλεσμα σε τέτοιου είδους παιχνίδια, ενώ προερχόταν και από μία σειρά θετικών αποτελεσμάτων.

Ο στόχος μας ήταν να πάρουμε τους τρεις βαθμούς, ώστε την επόμενη αγωνιστική να έχουμε τη δυνατότητα να πανηγυρίσουμε την κατάκτηση του πρωταθλήματος στην έδρα μας. Ίσως αυτή η πίεση επηρέασε σε έναν βαθμό τους ποδοσφαιριστές μου, καθώς στο πρώτο μισάωρο παρουσιαστήκαμε αρκετά αγχωμένοι και παρότι δημιουργήσαμε 2-3 καλές ευκαιρίες και πετύχαμε ένα γκολ, το παιχνίδι πήγε σε έναν ρυθμό άναρχο, χωρίς την απαιτούμενη υπομονή, κάτι που είχα τονίσει ότι ευνοεί τον αντίπαλο και όχι εμάς.

Στην ανάπαυλα ζήτησα από τους παίκτες μου να ηρεμήσουν, να διαχειριστούν καλύτερα την κατοχή και να κυκλοφορήσουν την μπάλα με υπομονή, ώστε να δημιουργήσουμε καλύτερες προϋποθέσεις για να σκοράρουμε. Έτσι στο δεύτερο ημίχρονο παρουσιαστήκαμε βελτιωμένοι, δημιουργήσαμε ευκαιρίες, όμως χάσαμε σημαντικές φάσεις από αυτές που δεν χάνονται και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να υπάρξει άγχος προς το τέλος του αγώνα.

Σε γενικές γραμμές η νίκη μας ήταν δίκαιη και αξίζουν συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές μου για την προσπάθεια που κατέβαλαν. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τον κόσμο μας για τη στήριξη που μας προσφέρει και πλέον τους περιμένουμε όλους το επόμενο Σάββατο, ώστε να πανηγυρίσουμε όλοι μαζί την κατάκτηση του πρωταθλήματος στην έδρα μας».

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου

Περισσότερα νέα για ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ στο GRANDSPORT, μαζί με πρόγραμμα και αποτελέσματα, βαθμολογία και στατιστικά παικτών της ομάδας.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα