Την ικανοποίησή του για την παραμονή του στον Ηρόδοτο εξέφρασε μιλώντας στο GRANDSPORT ο Κώστας Μπαρδάκης, μετά την ανανέωση της συνεργασίας του με το σωματείο της Νέας Αλικαρνασσού.
Ο 22χρονος μέσος, που αποτελεί ένα από τα παιδιά της ομάδας, στάθηκε στο πλάνο που του παρουσιάστηκε από τη διοίκηση, αλλά και στον κοινό στόχο της επιστροφής του Ηροδότου στις εθνικές κατηγορίες.
Την περασμένη αγωνιστική περίοδο ο Μπαρδάκης είχε ενεργό ρόλο στην ομάδα, καταγράφοντας 28 συμμετοχές και προσφέροντας πολύτιμες λύσεις στη μεσαία γραμμή, επιβεβαιώνοντας την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι άνθρωποι του Ηροδότου στο πρόσωπό του.
Η δήλωση του: «Ήταν μια εύκολη απόφαση και είμαι πολύ χαρούμενος που θα παραμείνω ακόμη μία χρονιά σε αυτήν την ιστορική ομάδα. Ο Ηρόδοτος είναι περαστικός από αυτές τις κατηγορίες και θα προσπαθήσουμε να τον επαναφέρουμε εκεί που ανήκει.
Μίλησα με τους ανθρώπους της διοίκησης, οι οποίοι μου εξήγησαν το πλάνο και τους στόχους της ομάδας για τη νέα σεζόν και μου άρεσε όλο το πρότζεκτ που θα δημιουργηθεί φέτος.
Προσωπικά θα δίνω το 100% μέσα στο γήπεδο, όπως κάνω πάντα, και μαζί με τους συμπαίκτες μου θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να ανεβάσουμε την ομάδα στη Γ’ Εθνική!».

