Έντονες είναι οι διαμαρτυρίες από την πλευρά του Μοχού για τη φάση του πέναλτι που καταλογίστηκε στην αναμέτρηση με τη ΑΕΚατσαμπά, με πρωταγωνιστές τον Νοικοκυράκη και τον Κασσωτάκη.
Οι άνθρωποι του σωματείου εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους για την απόφαση, τονίζοντας πως στη συγκεκριμένη φάση δεν υπάρχει παράβαση και θεωρούν πως η εξέλιξη του αγώνα επηρεάστηκε από τη συγκεκριμένη υπόδειξη.
H στιγμή του πέναλτι: