Στη διατήρηση ενός ακόμη σημαντικού ποδοσφαιριστή από το περσινό ρόστερ προχώρησε ο Μοχός, με την ομάδα του Άρη Μαυρογιαννάκη να ανακοινώνει την παραμονή του Νίκου Ανεζίνη και για τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Ο γεννημένος το 2003 αμυντικός αποτέλεσε βασικό στέλεχος της ομάδας στο περσινό πρωτάθλημα της Α1 ΕΠΣΗ, πραγματοποιώντας μία γεμάτη σεζόν με 28 συμμετοχές και προσφέροντας σημαντικές λύσεις στα μετόπισθεν.
Η παραμονή του αποτελεί μία σημαντική εξέλιξη για τον σχεδιασμό της ομάδας, η οποία συνεχίζει να διαμορφώνει τον κορμό της ενόψει της νέας σεζόν, διατηρώντας ποδοσφαιριστές που γνωρίζουν τις απαιτήσεις και τη φιλοσοφία του σωματείου…