ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ

Στ. Φιλιππάκης: «Εύχομαι υγεία σε όλες τις ομάδες και τη νέα σεζόν»

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
Στ. Φιλιππάκης: «Εύχομαι υγεία σε όλες τις ομάδες και τη νέα σεζόν»
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Με λιτή αλλά θερμή τοποθέτηση απάντησε ο Στέλιος Φιλιππάκης μετά τη βράβευσή του στο επίσημο δείπνο του Final Four του Κυπέλλου ΕΠΣΗ, ευχαριστώντας τον Εργοτέλη και προσωπικά τον πρόεδρο του σωματείου, Γιώργο Πολυχρονάκη για την τιμή που του έγινε.

Ο πρώην παράγοντας του Εργοτέλη εμφανίστηκε συγκινημένος για τη βράβευση, στέλνοντας παράλληλα το δικό του μήνυμα προς όλες τις ομάδες που συμμετείχαν στη φετινή διοργάνωση.

Στη δήλωσή του ανέφερε:
«Ευχαριστώ τον πρόεδρο του Εργοτέλη για την τιμή που μου έκανε. Εύχομαι στις ομάδες που πρωταγωνίστησαν να είναι υγιείς και τη νέα αγωνιστική σεζόν».

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου

Περισσότερα νέα για ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ στο GRANDSPORT, μαζί με πρόγραμμα και αποτελέσματα, βαθμολογία και στατιστικά παικτών της ομάδας.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα