Με λιτή αλλά θερμή τοποθέτηση απάντησε ο Στέλιος Φιλιππάκης μετά τη βράβευσή του στο επίσημο δείπνο του Final Four του Κυπέλλου ΕΠΣΗ, ευχαριστώντας τον Εργοτέλη και προσωπικά τον πρόεδρο του σωματείου, Γιώργο Πολυχρονάκη για την τιμή που του έγινε.
Ο πρώην παράγοντας του Εργοτέλη εμφανίστηκε συγκινημένος για τη βράβευση, στέλνοντας παράλληλα το δικό του μήνυμα προς όλες τις ομάδες που συμμετείχαν στη φετινή διοργάνωση.
Στη δήλωσή του ανέφερε:
«Ευχαριστώ τον πρόεδρο του Εργοτέλη για την τιμή που μου έκανε. Εύχομαι στις ομάδες που πρωταγωνίστησαν να είναι υγιείς και τη νέα αγωνιστική σεζόν».