Ξεχωριστές στιγμές έζησε και η οικογένεια του Μιχάλη Τζιράκη, του παλαίμαχου ποδοσφαιριστή του ΟΦΗ, η οποία είχε την ευκαιρία να δει από κοντά και να φωτογραφηθεί με το τρόπαιο του Κυπέλλου Ελλάδας, γιορτάζοντας με τον δικό της τρόπο τη μεγάλη επιτυχία της ομάδας.
Πρόκειται για μία οικογένεια άρρηκτα συνδεδεμένη με τον ΟΦΗ, που βρίσκεται πάντα κοντά στην ομάδα και έδωσε το «παρών» και στον Βόλο για τον μεγάλο τελικό. Η οικογένεια Τζιράκη στηρίζει διαχρονικά τον ΟΦΗ, ενώ βρίσκεται σταθερά στο πλευρό της ομάδας και του Μιχάλη Μπούση σε όλη τη διάρκεια της παρουσίας του στο τιμόνι της ΠΑΕ.
Την Κυριακή, την επόμενη του τελικού, τα μέλη της οικογένειας φωτογραφήθηκαν με το τρόπαιο του Κυπέλλου Ελλάδας, έχοντας μαζί τους και τον πρόεδρο και μεγαλομέτοχο της ΠΑΕ ΟΦΗ, Μιχάλη Μπούση, σε μία εικόνα με ξεχωριστό συμβολισμό για ανθρώπους που έχουν ζήσει τον ΟΦΗ σε πολλές διαφορετικές εποχές.
Ανάμεσά τους και ο Δημήτρης Τζιράκης, που δεν χάνει παιχνίδι του ΟΦΗ, αλλά και ο Τάσος Τζιράκης, ο οποίος έχει φορέσει και την ασπρόμαυρη φανέλα.
Μία γνήσια ομιλίτικη οικογένεια, που έζησε από κοντά και πανηγύρισε κι εκείνη μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες στη σύγχρονη ιστορία του συλλόγου.