Το δικό του μήνυμα μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος με τον Εργοτέλη έστειλε ο Ρενάλντο Φρόκου, κάνοντας τον απολογισμό μιας σεζόν γεμάτης προκλήσεις και έντονες στιγμές.
Ο ικανός εξτρέμ αναφέρθηκε στην πορεία του από την ΑΕΚατσαμπά μέχρι τη μετακίνησή του στον Εργοτέλη, τονίζοντας τις δυσκολίες που αντιμετώπισε, αλλά και τη σημασία της στήριξης που είχε σε όλη τη διαδρομή.
Στη δήλωσή του, ανέφερε:
«Μια χρονιά… ένα ταξίδι που με άλλαξε. Ξεκίνησε με την ΑΕΚ Κατσαμπά, μια ομάδα που με πίστεψε και θα έχει πάντα ένα ξεχωριστό κομμάτι στην καρδιά μου. Στη μέση της διαδρομής ήρθε μια μεγάλη αλλαγή και βρέθηκα στον ιστορικό Εργοτέλη… μια νέα πρόκληση, ένα νέο ξεκίνημα.
Δεν ήταν εύκολο. Είχε πίεση, είχε αμφιβολίες, είχε στιγμές που έπρεπε να αποδείξω ξανά ποιος είμαι. Αλλά στο τέλος… άξιζε τα πάντα. Πρωταθλητές.
Θέλω να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ στην οικογένειά μου που ήταν δίπλα μου σε κάθε στιγμή, στους φίλους μου που δεν σταμάτησαν να πιστεύουν σε μένα, και σε όλους τους συμπαίκτες και προπονητές και από τις δύο ομάδες για την εμπιστοσύνη, τη στήριξη και τις στιγμές που ζήσαμε μαζί.
Αυτό το τρόπαιο είναι αφιερωμένο σε όλους εσάς… γιατί κανείς δεν φτάνει στην κορυφή μόνος του».