Έπειτα από μία μακρά και γεμάτη διαδρομή με τη φανέλα του Ερμή Ζωνιανών, ο Μιχάλης Χριστοδούλου αποχαιρέτησε το σωματείο του Ρεθύμνου, ανοίγοντας πλέον ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του με τη φανέλα του ΠΑΟΚ Κρουσώνα.
Ο έμπειρος αμυντικός, που αποτέλεσε βασικό στέλεχος του Ερμή τα τελευταία χρόνια σε τοπικό πρωτάθλημα και Γ’ Εθνική, θέλησε να ευχαριστήσει όλους όσοι συνεργάστηκαν μαζί του, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στις στιγμές, τις επιτυχίες και τις εμπειρίες που έζησε με την ομάδα των Ζωνιανών.
Παράλληλα, εξέφρασε την ευχή του ο Ερμής να ξεπεράσει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει και να επιστρέψει σύντομα εκεί όπου, όπως τόνισε, πραγματικά ανήκει.
Αναλυτικά η δήλωσή του στο GRANDSPORT:
«Θα ήθελα να εκφράσω ένα μεγάλο και ειλικρινές ευχαριστώ στην οικογένεια του Ερμή Ζωνιανών. Στη διοίκηση, στους προπονητές, στους συμπαίκτες μου και φυσικά στον κόσμο της ομάδας, για τις όμορφες, έντονες και μοναδικές στιγμές που ζήσαμε μαζί όλα αυτά τα χρόνια. Έζησα επιτυχίες, συγκινήσεις και εμπειρίες που θα με συνοδεύουν για πάντα και αισθάνομαι πραγματικά ευγνώμων γι’ αυτό.
Εύχομαι ολόψυχα ο Ερμής να βρει σύντομα ξανά τον δρόμο του και να επιστρέψει εκεί που πραγματικά αξίζει να βρίσκεται, γιατί πρόκειται για ένα ιστορικό σωματείο με ανθρώπους που αγαπούν πραγματικά την ομάδα.
Τέλος, εύχομαι σε όλους μια γεμάτη και επιτυχημένη ποδοσφαιρική χρονιά, με υγεία, δύναμη και μακριά από τραυματισμούς».

