Σε όμορφο και οικογενειακό κλίμα ολοκληρώθηκε η φετινή χρονιά για το Ασήμι, μετά τη νίκη με 3-2 επί των Ελπίδων Καρτερού στο τελευταίο εντός έδρας παιχνίδι της σεζόν.
Μετά το τέλος της αναμέτρησης, η ομάδα παρέθεσε τραπέζι σε ποδοσφαιριστές, διοίκηση και τεχνικό επιτελείο, σε μια κίνηση επιβράβευσης για την προσπάθεια που έγινε καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Το κλίμα ήταν εξαιρετικό, με χαμόγελα και χαλάρωση μετά από μια απαιτητική σεζόν, ενώ δεν έλειψαν και οι συζητήσεις για την επόμενη μέρα του σωματείου.
Η βραδιά αποτέλεσε μια ευκαιρία για όλους να αποφορτιστούν και να κλείσουν τη χρονιά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, επιβεβαιώνοντας το καλό κλίμα που επικρατεί στο Ασήμι.