Την ικανοποίησή του για τη μεταγραφή του στην ΑΕ Μοιρών εξέφρασε μέσω του GRANDSPORT ο Γιάννης Τσατσάκης, λίγες ώρες μετά την επισημοποίηση της συνεργασίας του με την ομάδα της Μεσσαράς.
Ο έμπειρος μέσος, που αποτελεί μία από τις σημαντικές προσθήκες των Μοιρών ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου, στάθηκε στη μεγάλη προσπάθεια που γίνεται από τη διοίκηση, τονίζοντας πως στόχος όλων είναι η ομάδα να βρεθεί στο επίπεδο που της αρμόζει.
Παράλληλα, υπογράμμισε πως θα δώσει τον καλύτερό του εαυτό για να βοηθήσει το νέο του σωματείο να πετύχει τους στόχους του, ενώ ευχήθηκε μία χρονιά με υγεία και χωρίς τραυματισμούς για όλους.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του στο GRANDSPORT:
«Είμαι πολύ χαρούμενος για την μεταγραφή μου στην Αθλητική Ένωση Μοιρών. Η διοίκηση κάνει μεγάλη προσπάθεια και θέλουμε όλοι μαζί να φέρουμε την ομάδα εκεί που της αρμόζει να είναι.
Εγώ από την πλευρά μου θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να πετύχει η ομάδα τους στόχους της. Εύχομαι να έχουμε όλοι μια χρονιά με υγεία και χωρίς τραυματισμούς».