Ο Νίκος Γιαλιτάκης είναι το πρόσωπο που, σύμφωνα με τις πληροφορίες, έχει δεχθεί πρόταση από τους ανθρώπους της ΕΠΣ Ηρακλείου προκειμένου να συμμετάσχει στην Επιτροπή Ενωσιακού γηπέδου, φέρνοντας μαζί του γνώση, εμπειρία και διάθεση για δουλειά σε ένα εγχείρημα που δείχνει να μπαίνει πιο ουσιαστικά στην επόμενη φάση του.
Η επιτροπή Ενωσιακού γηπέδου αναμένεται να έχει πρόεδρο τον Βασίλη Κουβίδη, ενώ θα στελεχωθεί και από νομικό, τον Δικηγόρο Ηρακλείου παρ’ Αρείω Πάγω, Νικόλαο Κουβίδη, κάτι που φανερώνει την πρόθεση της νέας διοίκησης της ΕΠΣΗ να προχωρήσει με πιο οργανωμένο τρόπο την υπόθεση της υλοποίησης του Ενωσιακού γηπέδου. Σε αυτό το πλαίσιο, η παρουσία του Νίκου Γιαλιτάκη αποκτά ξεχωριστό ενδιαφέρον, λόγω της εμπειρίας του σε ζητήματα διοίκησης, αυτοδιοίκησης και δημοτικής περιουσίας.
Ο Νίκος Γιαλιτάκης είναι σήμερα Αντιδήμαρχος Χωροταξικού Σχεδιασμού, Πολεοδομίας και Δημοτικής Περιουσίας του Δήμου Ηρακλείου. Γεννήθηκε το 1978 στο Ηράκλειο, όπου μεγάλωσε, εργάζεται και διαμένει, ενώ είναι έγγαμος και πατέρας τριών παιδιών.
Είναι απόφοιτος των Τμημάτων Λογιστικής και Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Κρήτης, ενώ συνέχισε τις σπουδές του αποκτώντας με άριστα μεταπτυχιακό τίτλο στη Δημόσια Διοίκηση, με αντικείμενο τα επιχειρησιακά προγράμματα των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης α’ βαθμού. Επαγγελματικά εργάστηκε ως λογιστής σε ιδιωτικές επιχειρήσεις και ως ελεύθερος επαγγελματίας, ενώ από το 2019 υπηρέτησε στο Υπουργείο Δικαιοσύνης ως δικαστικός γραμματέας στο Ειρηνοδικείο Ηρακλείου.
Η πορεία του στην αυτοδιοίκηση και στα κοινά είναι μακρά. Από τα φοιτητικά του χρόνια είχε ενεργή παρουσία στο σπουδαστικό κίνημα, ενώ στη συνέχεια εκλέχθηκε δημοτικός σύμβουλος και ανέλαβε σειρά σημαντικών ρόλων στον Δήμο Ηρακλείου. Παράλληλα, έχει συμμετάσχει σε όργανα της ΚΕΔΕ, ενώ διατηρεί και έντονη εθελοντική δράση.
Δεν έχει κρύψει ποτέ την αγάπη του για το ποδόσφαιρο και τον αθλητισμό, με τον ίδιο να έχει αγωνιστεί στο παρελθόν στα τοπικά πρωταθλήματα, ενώ και τα παιδιά του, ασχολούνται με το ποδόσφαιρο.
Με αυτά τα δεδομένα, η συμμετοχή του στην Επιτροπή Ενωσιακού γηπέδου προσθέτει ένα πρόσωπο με γνώση της αυτοδιοίκησης και των σχετικών διαδικασιών, σε μια προσπάθεια που η ΕΠΣΗ θέλει να προχωρήσει με πιο στέρεες βάσεις.