Την ικανοποίησή του για τη μεταγραφή του στον ΠΑΟΚ εξέφρασε ο Μιχάλης Χριστοδούλου, λίγη ώρα μετά την επισημοποίηση της συμφωνίας του με τους «ασπρόμαυρους».
Ο έμπειρος αμυντικός, που τα τελευταία χρόνια αποτέλεσε βασικό στέλεχος του Ερμή Ζωνιανών, στάθηκε στην εμπιστοσύνη που του έδειξαν οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ, αλλά και στην εξαιρετική σχέση που διατηρεί με τον προπονητή της ομάδας, στοιχεία που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην τελική του απόφαση.
Παράλληλα, τόνισε πως είναι έτοιμος να δουλέψει σκληρά και να προσφέρει όλες του τις δυνάμεις, ώστε να συμβάλει στην επίτευξη των στόχων που έχουν θέσει οι Κρουσανιώτες για τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του στο GRANDSPORT:
«Νιώθω ιδιαίτερα χαρούμενος και ενθουσιασμένος για τη μεταγραφή μου στον ΠΑΟΚ Κρουσώνα και για αυτό το νέο κεφάλαιο που ανοίγεται στην ποδοσφαιρική μου πορεία.
Η εμπιστοσύνη που μου έδειξαν από την πρώτη στιγμή η διοίκηση και ο προπονητής, καθώς και η εξαιρετική σχέση που έχω μαζί του, αποτέλεσαν καθοριστικό παράγοντα στην απόφασή μου. Από την πρώτη μας συζήτηση ένιωσα πως πρόκειται για έναν σύλλογο με φιλοδοξίες, οργάνωση και ξεκάθαρους στόχους.
Ξεκινώ αυτή τη νέα πρόκληση με μεγάλη όρεξη, πάθος και διάθεση για σκληρή δουλειά, έτοιμος να δώσω το 100% των δυνατοτήτων μου, ώστε να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της και να δικαιώσω όσους πίστεψαν σε εμένα».