Μία εβδομάδα πριν από τον μεγάλο τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας, κόσμος και ομάδα έγιναν ένα στο φινάλε της αναμέτρησης με τον Λεβαδειακό, σε μία εικόνα που αποτύπωσε απόλυτα το κλίμα ενθουσιασμού, πίστης και συσπείρωσης που επικρατεί πλέον στον ΟΦΗ.
Μετά το τελευταίο σφύριγμα, οι ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ γνώρισαν την αποθέωση από τον κόσμο, ο οποίος αναγνώρισε τη μεγάλη νίκη, την εμφάνιση της ομάδας και τη συνολική προσπάθεια που γίνεται στην τελική ευθεία της σεζόν. Το Παγκρήτιο Στάδιο έζησε δυνατές στιγμές, με τους παίκτες να ανταποδίδουν το χειροκρότημα και να μοιράζονται τη χαρά με τον κόσμο τους.
Μέσα σε αυτό το ξεχωριστό σκηνικό, κυριάρχησε και το σύνθημα που πλέον συνοδεύει κάθε αναφορά στον μεγάλο τελικό: «Ομιλάρα, φέρε μας το Κύπελλο», με την εξέδρα να στέλνει το δικό της ξεκάθαρο μήνυμα για όσα έρχονται στον Βόλο.