ΕΠΣ - ΕΠΟ

Οι ποινές ποδοσφαιριστών από την Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΣΗ

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
Οι ποινές ποδοσφαιριστών από την Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΣΗ
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Η Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΣΗ ανακοίνωσε τις ποινές που επιβλήθηκαν σε ποδοσφαιριστές.

Συγκεκριμένα, ο Χρήστος Νικολάου του ΠΑΟ Δειλινών τιμωρήθηκε με δύο αγωνιστικές, όπως και ο Λευτέρης Μαθιουδάκης Καρούζος των Κουνάβων και ο Μιχαήλ Άγγελος Μπλεδάκης από τους Παίδες Ηροδότου.

Με μία αγωνιστική τιμωρήθηκαν οι Ορέστι Μπλίντο του Τυμπακίου, Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης και Βασίλης Αντωνακάκης του Κόροιβου, Μάνος Στρατηγάκης του ΟΦΑΜ, Μάνος Καστρινάκης του Ατρομήτου Επισκοπής, Θεοφάνης Τιτάκης του Μαραθώνα Β’, Μιχάλης Γεωργιάδης του Αστέρα Μυρτιάς, Βασίλης Μήτρου του ΠΑΟ Δειλινών και Γιάννης Χατζηγεωργίου της Αγίας Βαρβάρας.

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου

Περισσότερες ειδήσεις για ΕΠΣ - ΕΠΟ στο GRANDSPORT, μέσα από το newsroom και τη συνεχή ροή ενημέρωσης.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα