Την ικανοποίησή του για την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Γιούχτα εξέφρασε ο Μανόλης Περδίκης, στις πρώτες του δηλώσεις μετά την επίσημη επιβεβαίωση της παραμονής του στις Αρχάνες.
Ο 26χρονος κεντρικός αμυντικός, που αποτέλεσε βασικό στέλεχος της ομάδας την περσινή σεζόν, εμφανίστηκε αισιόδοξος για τη νέα αγωνιστική περίοδο, υπογραμμίζοντας πως με σκληρή δουλειά και ομαδικό πνεύμα ο Γιούχτας μπορεί να πετύχει τους στόχους του.
Η δήλωσή του στην επίσημη σελίδα του Γιούχτα:
«Χαίρομαι που για ακόμη μία χρονιά βρίσκομαι στην ομάδα του Γιούχτα. Εύχομαι να έχουμε μια χρονιά γεμάτη υγεία, χωρίς τραυματισμούς, και να πετύχουμε τους στόχους που έχουμε θέσει ως ομάδα.
Με σκληρή δουλειά, αφοσίωση και ομαδικό πνεύμα, πιστεύω ότι μπορούμε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις της νέας σεζόν και να δικαιώσουμε τις προσδοκίες όλων.»

