Την υποψηφιότητά του για τις επερχόμενες εκλογές της ΕΠΣΗ ανακοίνωσε ο Γιώργος Φανουράκης, ο οποίος θα διεκδικήσει εκ νέου την εκλογή του στο Διοικητικό Συμβούλιο.
Ο νυν Γενικός Γραμματέας και «Κυπελλάρχης» της Ένωσης θα βρίσκεται στο πλευρό του Νίκου Τζώρτζογλου, συνεχίζοντας την κοινή τους πορεία.
Τα τελευταία χρόνια, ο Γιώργος Φανουράκης αποτελεί έναν από τους παράγοντες που έχουν συμβάλει στην ανανέωση της ΕΠΣΗ, μέσα από πρωτοβουλίες και καινοτόμες ιδέες. Μεταξύ αυτών ξεχωρίζει η καθιέρωση του Final Four στο Κύπελλο ΕΠΣΗ, μια διοργάνωση που έχει γνωρίσει μεγάλη επιτυχία και αποδοχή.