Την άνοδο στην Γ’ Εθνική θα πάρει ο ΑΟΤ με νίκη επί του Αετού Ανωγείων.
Η ομάδα του Τυμπακίου με ανακοίνωση της καλεί τον κόσμο να δώσει το παρών στο παιχνίδι της Κυριακής και να βοηθήσει να έρθει ο μεγάλος στόχος της χρονιάς.
Αναλυτικά: «Η ομάδα μας, την Κυριακή 5 Απριλίου, θα φιλοξενηθεί απο τον Αετό Ανωγείων στο γήπεδο Ανωγείων για την 27η αγωνιστική της Α1 ΕΠΣΗ.
Ένας ακόμη σημαντικός αγώνας για την ομάδα μας, που θέλει να κάνει το πιο αποφασιστικό βήμα για την επίτευξη του στόχου μας!».