Στην ισοπαλία του Νέου Ηροδότου με τη Θέρισσο αναφέρθηκε ο προπονητής της ομάδας, Σάκης Γεωργόπουλος, τονίζοντας την εικόνα των δύο ημιχρόνων και την αστοχία που στοίχισε.
Αναλυτικά όσα δήλωσε:
«Είχαμε πει ότι, παρά τη βαθμολογική διαφορά, δεν θα είναι εύκολο παιχνίδι για εμάς και αυτό αποδείχθηκε. Στο πρώτο μέρος δεν ήμασταν τόσο επικίνδυνοι, ενώ στο δεύτερο ήμασταν καταιγιστικοί, αλλά πληρώσαμε την αστοχία μας.
Συγχαρητήρια στα παιδιά για την προσπάθεια. Πλέον, το βλέμμα μας είναι στραμμένο στο απαιτητικό παιχνίδι με τον Ζαρό».