Για την εκτός έδρας αναμέτρηση του ΠΑΝΟΜ απέναντι στα Δειλινά τοποθετήθηκε ο προπονητής της ομάδας, Βασίλης Πλουσής.
Ο τεχνικός του ΠΑΝΟΜ στάθηκε στη δυσκολία της αναμέτρησης, αλλά και στην ανάγκη η ομάδα του να παρουσιαστεί συγκεντρωμένη από το ξεκίνημα.
Τι υποστήριξε ο Βασίλης Πλουσής:
«Δύσκολο παιχνίδι απέναντι σε μία μαχητική ομάδα που καίγεται για βαθμούς. Πρέπει να παρουσιαστούμε έτοιμοι από το πρώτο λεπτό για να μπορέσουμε να πάρουμε κάτι από το παιχνίδι».