Η ΠΑΕ ΟΦΗ με ανακοίνωσή της συνεχάρη το τμήμα βόλεϊ του συλλόγου για τη σπουδαία επιτυχία της εξόδου στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, για πρώτη φορά στην ιστορία του.
Πρόκειται για μια ιστορική στιγμή για τον σύλλογο, που γεμίζει περηφάνια όλη την «οικογένεια» του ΟΦΗ, επιβεβαιώνοντας την σύμπνοια που επικρατεί μεταξύ όλων των ασπρόμαυρων τμημάτων.
Στην ανακοίνωσή της η ΠΑΕ ΟΦΗ ανέφερε:
«Η οικογένεια του ΟΦΗ γιορτάζει για το πρώτο ευρωπαϊκό “εισιτήριο” της ομάδας βόλεϊ!
Συγχαρητήρια σε όλους! Μας κάνατε περήφανους!»