Το μήνυμα του Χρήστου Κόντη μετά τη νίκη επί του Άρη και το φινάλε της κανονικής διάρκειας.
Μετά τη σπουδαία νίκη του ΟΦΗ στην έδρα του Άρη και το κλείσιμο της κανονικής διάρκειας της Super League, ο Χρήστος Κόντης έστειλε το δικό του μήνυμα μέσα από τα social media, κάνοντας έναν σύντομο απολογισμό της πορείας της ομάδας μέχρι τώρα.
Ο προπονητής του ΟΦΗ στάθηκε στη συνέπεια, τη δουλειά και τη νοοτροπία που έδειξαν οι ποδοσφαιριστές του σε όλη τη διάρκεια της σεζόν, τονίζοντας παράλληλα πως η ομάδα συνεχίζει με την ίδια προσήλωση ενόψει της συνέχειας.
Στην ανάρτησή του ανέφερε:
«Η κανονική διάρκεια ολοκληρώθηκε 💪🏼
Μια περίοδος που απαιτούσε συνέπεια, πειθαρχία και σκληρή δουλειά κάθε μέρα.
Είμαι περήφανος για τους παίκτες, την προσπάθεια και τη νοοτροπία που έδειξαν σε όλη τη διάρκεια.
Το χθεσινό ήταν ένα ακόμη βήμα μπροστά. Συνεχίζουμε. Η συγκέντρωση παραμένει ίδια».