Μετά από τρία χρόνια παρουσίας στα τμήματα υποδομής του ΟΦΗ, ο Μανώλης Καρβελάς αποχαιρέτησε την ομάδα με την οποία, όπως ανέφερε και ο ίδιος, μεγάλωσε ποδοσφαιρικά.
Ο νεαρός μέσος, γεννημένος στις 10 Ιουλίου 2009, αποτέλεσε μέλος των ακαδημιών του ΟΦΗ, ζώντας σημαντικές εμπειρίες μέσα από την καθημερινή δουλειά, τις προπονήσεις και τους αγώνες με τα «ασπρόμαυρα».
Με ανάρτησή του, ο Καρβελάς ευχαρίστησε τους συμπαίκτες του, τους ανθρώπους που στάθηκαν δίπλα του σε αυτή τη διαδρομή, αλλά και την οικογένειά του για τη στήριξη.
Αναλυτικά ανέφερε:
«Μετά από τρία χρόνια ήρθε η στιγμή να αποχαιρετήσω την ομάδα με την οποία μεγάλωσα.
Θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου και όλους όσους ήταν δίπλα μου σε αυτό το ταξίδι. Ζήσαμε όμορφες στιγμές, χαρές, νίκες αλλά και δυσκολίες που μας έκαναν πιο δυνατούς.
Φεύγω γεμάτος αναμνήσεις και ευγνωμοσύνη. Η ομάδα αυτή θα έχει πάντα ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου.
Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου που με στήριξε όσο κανένας άλλος».