Για την ήττα της Θερίσσου στο ντέρμπι παραμονής απέναντι στον Κόρακα μίλησε ο προπονητής της ομάδας, Τίμος Σταματάκης, αναφερόμενος στα κομβικά σημεία που έκριναν την αναμέτρηση.
Ο έμπειρος τεχνικός στάθηκε στην αποβολή που άλλαξε τις ισορροπίες, αλλά και στη μάχη που συνεχίζεται για την παραμονή.
Αναλυτικά η δήλωσή του: «Το γνωρίζαμε πως θα είναι ένα δύσκολο παιχνίδι ουσίας. Το ματς έδειχνε να πηγαίνει προς την ισοπαλία, όμως η αποβολή ήταν καθοριστική και δεν μπορέσαμε να τη διαχειριστούμε.
Από εκεί και πέρα δεχθήκαμε το γκολ και ήρθε η ήττα. Την ίδια στιγμή πήρε αποτέλεσμα και ο ΠΟΗ, περιπλέκεται η διαδικασία ακόμη περισσότερο.
Χρειάζεται ψυχραιμία και συνοχή μέχρι το τέλος, γιατί υπάρχουν ακόμη αρκετά παιχνίδια».