Η παραμονή του Τίμου Σταματάκη στον πάγκο της Θέρισσου δεν αποτέλεσε απλώς μία ανανέωση συνεργασίας, αλλά και επιβεβαίωση της φιλοσοφίας που θέλει να ακολουθήσει το σωματείο τα επόμενα χρόνια.
Παρά τον υποβιβασμό στη Β’ ΕΠΣΗ, η διοίκηση έδειξε έμπρακτα την εμπιστοσύνη της στον νεαρό τεχνικό, θεωρώντας πως η δουλειά που έγινε την περασμένη σεζόν αποτελεί βάση για την επόμενη ημέρα της ομάδας.
Το πλάνο για τη νέα χρονιά είναι ξεκάθαρο. Η Θέρισσος θέλει να διατηρήσει αρκετούς ποδοσφαιριστές από τον φετινό κορμό, πάνω στον οποίο θα χτιστεί το νέο σύνολο, ενώ παράλληλα θα στραφεί στην απόκτηση νεαρών παικτών με προοπτική και διάθεση για δουλειά.
Στόχος είναι η δημιουργία ενός ανταγωνιστικού και ισορροπημένου ρόστερ που δεν θα κοιτά μόνο τη μία χρονιά, αλλά θα αποτελέσει τη βάση για τα επόμενα χρόνια, δίνοντας παράλληλα πρωταγωνιστικό ρόλο στη Θέρισσο στο πρωτάθλημα της Β’ ΕΠΣΗ.
Η ταύτιση απόψεων ανάμεσα στη διοίκηση και τον Τίμο Σταματάκη αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα για την επόμενη ημέρα του συλλόγου, με τις δύο πλευρές να κινούνται πάνω στην ίδια φιλοσοφία και να θέλουν να δημιουργήσουν μία ομάδα με συγκεκριμένη αγωνιστική ταυτότητα.
Οι επόμενες εβδομάδες αναμένονται σημαντικές, καθώς θα ξεκινήσει η υλοποίηση του σχεδιασμού με τις πρώτες κινήσεις σε επίπεδο ρόστερ και τη σταδιακή διαμόρφωση της Θέρισσου της νέας σεζόν.