ΓΡΑΝΙΤΗΣ

Κάλεσμα Γρανίτη για το ματς με τον Ηλυσιακό

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
Κάλεσμα Γρανίτη για το ματς με τον Ηλυσιακό
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Κάλεσμα στον κόσμο των Χανίων απευθύνει η διοίκηση του Γρανίτη, ενόψει της αναμέτρησης με τον Ηλυσιακό, στο πλαίσιο της 1ης αγωνιστικής των play outs της Γ’ Εθνικής.

Η ομάδα της Αγίας Μαρίνας θα υποδεχθεί τον Ηλυσιακό την Κυριακή στις 15:00 στο γήπεδο των Μουρνιών, σε ένα ιδιαίτερα κρίσιμο παιχνίδι για τη συνέχεια της σεζόν.

Αναλυτικά το κάλεσμα:

«Το Διοικητικό Συμβούλιο του Α.Π.Σ. Γρανίτης Αγ. Μαρίνας απευθύνει θερμό κάλεσμα σε όλο τον φίλαθλο κόσμο των Χανίων να δώσει δυναμικό “παρών” στην αναμέτρηση της ομάδας μας απέναντι στον Ηλυσιακό, στο πλαίσιο της 1ης αγωνιστικής των play outs της Γ’ Εθνικής, που θα διεξαχθεί την Κυριακή στις 15:00, στο γήπεδο των Μουρνιών.

Σε αυτή την καμπή της σεζόν, η παρουσία και η στήριξη όλων είναι σημαντική για να δώσουν την απαραίτητη ώθηση στους ποδοσφαιριστές μας, ώστε να φτάσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Σας περιμένουμε όλους στο γήπεδο, να στηρίξουμε μαζί τον Γρανίτη!»

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου

Περισσότερα νέα για ΓΡΑΝΙΤΗΣ στο GRANDSPORT, μαζί με πρόγραμμα και αποτελέσματα, βαθμολογία και στατιστικά παικτών της ομάδας.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα