ΑΟΤ

ΑΟΤ-Βύζας Μεγάρων: Πάτησαν… χορτάρι οι διαιτητές του αγώνα

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
ΑΟΤ-Βύζας Μεγάρων: Πάτησαν… χορτάρι οι διαιτητές του αγώνα
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Στο γήπεδο του ΑΟΤ έφτασαν οι διαιτητές του αγώνα κόντρα στο Βύζα Μεγάρων.

ΑΟΤ και Βύζας κοντράρονται για τη 2η αγωνιστική των μπαράζ για την άνοδο στη Γ Εθνική, ενώ οι διαιτητές του αγώνα, βρίσκονται ήδη στο γήπεδο κάνοντας την πρώτη αναγνωριστική βόλτα στον αγωνιστικό χώρο.

Συγκεκριμένα όπως μπορείτε να δείτε και στις παρακάτω εικόνες, η διαιτητική τριάδα η οποία αποτελείται από τον κ. Αυγερινό, Τσελεπίδη και την Α. Αλεξοπούλου βρίσκεται ήδη στο γήπεδο, κάνοντας μία πρώτη βόλτα στον αγωνιστικό χώρο.

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου

Περισσότερα νέα για ΑΟΤ στο GRANDSPORT, μαζί με πρόγραμμα και αποτελέσματα, βαθμολογία και στατιστικά παικτών της ομάδας.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα