Στο φουλ μπήκαν και πάλι οι μηχανές στην ΑΕ Κατσαμπά, με το μυαλό όλων να βρίσκεται στο τελευταίο παιχνίδι της σεζόν, όπου η ομάδα θα αγωνιστεί εκτός έδρας απέναντι στη Χερσόνησο.
Η προετοιμασία θα συνεχιστεί καθημερινά με προπονήσεις την Τετάρτη, Πέμπτη και Παρασκευή, με την ομάδα του Άγγελου Κασσωτάκη να θέλει τη νίκη στο φινάλε, προκειμένου να «κλειδώσει» την 4η θέση και να ολοκληρώσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο μία πολύ καλή χρονιά.
Το μοναδικό μικρό ερωτηματικό αφορά τον Γερακιό, ο οποίος αντιμετωπίζει ένα μικροπρόβλημα, χωρίς πάντως αυτή τη στιγμή να φαίνεται πως κινδυνεύει σοβαρά η συμμετοχή του. Η κατάστασή του θα ξεκαθαρίσει μέσα από τις επόμενες προπονήσεις.