Το δικό του μήνυμα μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος στην Α1 ΕΠΣΗ έστειλε ο τερματοφύλακας του Εργοτέλη, Μάνος Χρήστου.
Ο πορτιέρε των «κιτρινόμαυρων» στάθηκε στο οικογενειακό κλίμα που υπήρχε καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν, τονίζοντας πως από την πρώτη ημέρα ο στόχος ήταν ξεκάθαρος, με βάση και τη βαριά φανέλα της ομάδας.
Αναλυτικά η ανάρτησή του:
«Ο κάθε ένας μας είχε μια οικογένεια στο σπίτι του και άλλη μια κάθε μέρα σε αυτό το γήπεδο και αυτά τα αποδυτήρια, με στόχο από την πρώτη μέρα αυτό το τρόπαιο, γιατί έτσι μας υποχρέωσε αυτή η φανέλα με αυτήν την ιστορία!»

