Την ικανοποίησή του για τη μεταγραφή του στον Αετό Ανωγείων εξέφρασε ο Στέλιος Πλουμής, μιλώντας στο GRANDSPORT μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας του με το σωματείο.
Ο 17χρονος τερματοφύλακας, που αποκτήθηκε από τον Αλμυρό Β’, τόνισε πως η εμπιστοσύνη που του έδειξαν η διοίκηση και ο προπονητής, αλλά και το πλάνο της ομάδας, ήταν οι βασικοί λόγοι που τον οδήγησαν στην απόφαση να συνεχίσει την καριέρα του στα Ανώγεια.
Παράλληλα, δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τον Αλμυρό για όσα του προσέφερε, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο οι δρόμοι τους να συναντηθούν ξανά στο μέλλον.
Αναλυτικά η δήλωσή του στο GRANDSPORT: «Είμαι χαρούμενος που μου δίνεται η ευκαιρία να αγωνιστώ στον Αετό Ανωγείων. Η διοίκηση και ο προπονητής με πιστεύουν και μου δίνουν θάρρος να αντιμετωπίσω αυτή τη μεγάλη πρόκληση.
Αυτό που με κέρδισε και με έκανε να πω το “ναι” είναι το πλάνο και οι στόχοι της ομάδας. Εύχομαι να έχουμε μια καλή σεζόν, χωρίς τραυματισμούς, και να ανταποκριθούμε με επιτυχία στις προκλήσεις που έχουμε μπροστά μας.
Για την αποχώρησή μου από τον Αλμυρό έχω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα όσα μου προσφέρθηκαν. Ευχαριστώ τη διοίκηση και τους προπονητές για την εμπιστοσύνη και τη στήριξή τους. Και… ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να φέρει το μέλλον».

