ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Τη Δευτέρα (22/8) η «πρώτη» της Ανάληψης

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
Τη Δευτέρα (22/8) η «πρώτη» της Ανάληψης

Η Ανάληψη μεταβαίνει στη νέα εποχή και τη Δευτέρα (22/8) θα ξεκινήσει η προετοιμασία.

Με προπονητή τον Γιάννη Κουλούρα, ξεκινάει η προετοιμασίας της Ανάληψης για τη νέα σεζόν, με την ομάδα να αγωνίζεται στην Β’ ΕΠΣΗ.

Στόχος της ομάδας είναι η καθιέρωση στα τοπικά τεκτενόμενα του τοπικού ποδοσφαιριστού, έχοντας πρωταγωνιστικούς στόχους στην επιστροφή της στη δράση. Η πρώτη προπόνηση θα γίνει στο γήπεδο της Χερσονήσου, ενώ τις επόμενες ημέρες θα γίνουν γνωστά και τα φιλικά της προετοιμασίας.

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Περισσότερες ειδήσεις για ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ στο GRANDSPORT, μέσα από το newsroom και τη συνεχή ροή ενημέρωσης.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα