Ο Μάριος Κάββαλος θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα του Κοροίβου και τη νέα αγωνιστική περίοδο, αποτελώντας ένα από τα παιδιά πάνω στα οποία θέλει να στηριχθεί το σωματείο και στο νέο πρωτάθλημα της Α2 ΕΠΣΗ.
Παρά το νεαρό της ηλικίας του, ο γεννημένος το 2009 ποδοσφαιριστής έχει ήδη αποκτήσει σημαντικές παραστάσεις με την ομάδα των Αγίων Παρασκιών, δείχνοντας σταθερότητα, συνέπεια και αγωνιστική ωριμότητα. Την περασμένη σεζόν είχε γεμάτη παρουσία, μετρώντας 26 συμμετοχές, όλες ως βασικός, πετυχαίνοντας μάλιστα και 9 γκολ σε 2.340 αγωνιστικά λεπτά.
Συνολικά, την τελευταία τριετία με τη φανέλα του Κοροίβου έχει καταγράψει 63 συμμετοχές, εκ των οποίων οι 60 ως βασικός, με 13 γκολ και περισσότερα από 5.400 λεπτά συμμετοχής, στοιχεία που δείχνουν τον ρόλο που έχει ήδη αποκτήσει στην ομάδα, παρότι βρίσκεται ακόμη στα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα.
Μετά την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Κόροιβο, ο Μάριος Κάββαλος μίλησε για την απόφασή του να παραμείνει, την απαιτητική χρονιά που έρχεται λόγω Πανελληνίων, αλλά και τη σημασία που έχει για τον ίδιο να αγωνίζεται στην ομάδα του χωριού του.
Μάριε, συνεχίζεις στον Κόροιβο και τη νέα χρονιά. Πώς αισθάνεσαι για την ανανέωση της συνεργασίας;
«Παρ’ όλο που η χρονιά που έρχεται θα είναι αρκετά απαιτητική για μένα, λόγω των Πανελληνίων, θα προσπαθήσω να κάνω το καλύτερο δυνατό για την ομάδα του χωριού μου. Θέλω να βοηθήσω όσο μπορώ και να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό μέσα στη σεζόν».
Ποιοι ήταν οι λόγοι που επέλεξες να παραμείνεις στην ομάδα;
«Μετά από τρία χρόνια στην ομάδα, έχουμε γίνει πλέον μια πολύ καλή παρέα. Υπάρχει όμορφο κλίμα, ενώ και η διοίκηση κάνει μία σοβαρή προσπάθεια για την Α2. Αυτό έπαιξε σημαντικό ρόλο στην απόφασή μου και θέλω κι εγώ από την πλευρά μου να βοηθήσω σε αυτή την προσπάθεια».
Ποιοι είναι οι στόχοι του Κοροίβου για τη νέα αγωνιστική περίοδο;
«Όπως και πέρυσι, στόχος της ομάδας είναι να πρωταγωνιστήσει στην Α2 και να διεκδικήσει ό,τι καλύτερο μπορεί μέσα στη σεζόν. Ξέρουμε ότι το πρωτάθλημα θα είναι δύσκολο, όμως υπάρχει διάθεση, δουλειά και πίστη στην ομάδα».
Τι σημαίνει για σένα ο Κόροιβος και τι θα ήθελες να πεις για τους ανθρώπους της ομάδας;
«Είμαι πολύ χαρούμενος που θα αποτελώ και φέτος μέλος του Κοροίβου. Για μένα είναι η ομάδα του χωριού μου και αυτό έχει ξεχωριστή σημασία. Ο Κόροιβος είναι μια οργανωμένη ομάδα, με ικανή διοίκηση και προπονητή, ανθρώπους που προσπαθούν καθημερινά για το καλύτερο».