Ο Μιχαήλ Παναγιωτάκης εξέφρασε τη χαρά του για τις ξεχωριστές εμπειρίες που αποκομίζει η Κ15 του ΟΦΗ στο διεθνές τουρνουά «Mannheim Masters» της Γερμανίας.
Ο νεαρός ποδοσφαιριστής, ο οποίος συνέβαλε σημαντικά στην πρόκριση με τέσσερα γκολ στην πρώτη φάση, τόνισε ότι οι «ασπρόμαυροι» είναι έτοιμοι να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό απέναντι σε Φερεντσβάρος, Φενέρμπαχτσε και Ρέιντζερς.
Στη δήλωσή του, ανέφερε:
«Είμαστε πάρα πολύ χαρούμενοι που ζούμε αυτή την εμπειρία στη Γερμανία. Καταφέραμε να φτάσουμε στη φάση των “16”. Αύριο θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό στο γήπεδο, για να καταφέρουμε να φτάσουμε όσο πιο ψηλά μπορούμε».