Σε ήρεμους ρυθμούς κυλούν οι ημέρες στη Γαρίπα μετά την ολοκλήρωση της αγωνιστικής περιόδου, όμως μόνο… απραξία δεν υπάρχει στο σωματείο.
Η άνοδος στην Α2 ΕΠΣΗ φέρνει αυτόματα και αυξημένες απαιτήσεις, με την ομάδα να βρίσκεται ήδη σε εγρήγορση για τη νέα σεζόν και τον σχεδιασμό της επόμενης ημέρας.
Από τον επόμενο μήνα αναμένεται να ξεκινήσουν οι ανανεώσεις ποδοσφαιριστών, με τη συντριπτική πλειοψηφία του ρόστερ να παραμένει, διατηρώντας τον βασικό κορμό της ομάδας.
Παράλληλα, η διοίκηση θα κινηθεί και στο μεταγραφικό κομμάτι, με στόχο την ενίσχυση του συνόλου ενόψει των απαιτήσεων της νέας κατηγορίας.
Στη Γαρίπα «χτίζουν» μεθοδικά την επόμενη μέρα, συνδυάζοντας την ικανοποίηση της ανόδου με την απαραίτητη δουλειά για μια ανταγωνιστική παρουσία στην Α2 ΕΠΣΗ.