Μπορεί ο ΟΦΗ να γνώρισε την ήττα στο παιχνίδι της Κ15 απέναντι στον ΠΑΟΚ, όμως ο Γιώργος Μπαφάκης ήταν από τα πρόσωπα που ξεχώρισαν για την ομάδα του, έχοντας καλή παρουσία κάτω από τα δοκάρια.
Ο νεαρός τερματοφύλακας, γεννημένος το 2011, έδειξε καλά στοιχεία στο παιχνίδι του και είχε σταθερή εικόνα σε αρκετές στιγμές της αναμέτρησης. Παρά την πίεση που δέχθηκε η ομάδα του, ο ίδιος κατάφερε να ανταποκριθεί με ψυχραιμία και να κρατήσει σε αρκετές περιπτώσεις όρθιο τον ΟΦΗ.
Στη διάρκεια του αγώνα πραγματοποίησε σημαντικές επεμβάσεις και γενικά άφησε θετικές εντυπώσεις με την απόδοσή του, σε ένα παιχνίδι που του έδωσε ακόμη μία καλή εμπειρία και χρήσιμες παραστάσεις για τη συνέχεια.