Στη σημασία που έχει για τη Χερσόνησο το τελευταίο παιχνίδι του πρωταθλήματος απέναντι στην ΑΕ Κατσαμπά στάθηκε ο Μάριος Σηφάκης, με τον προπονητή της ομάδας να υπογραμμίζει τόσο το βαθμολογικό ενδιαφέρον της αναμέτρησης όσο και τη σημασία που έχει ενόψει του Final Four.
Ο τεχνικός της Χερσονήσου τόνισε πως η ομάδα του θέλει να κλείσει νικηφόρα τη σεζόν στο πρωτάθλημα, απέναντι σε μία ιστορική αντίπαλο, επισημαίνοντας πως η 2η θέση εξακολουθεί να κρίνεται. Παράλληλα, ξεκαθάρισε πως ζητούμενο είναι και μία καλή αγωνιστική εικόνα, ώστε η ομάδα να παρουσιαστεί έτοιμη για τη συνέχεια στο Κύπελλο.
Μιλώντας για το παιχνίδι με την ΑΕ Κατσαμπά, ανέφερε: «Θέλουμε να κλείσουμε νικηφόρα τη σεζόν στο πρωτάθλημα, μας ενδιαφέρει και βαθμολογικά, καθώς κρίνεται η 2η θέση. Παίζουμε απέναντι σε μία ιστορική ομάδα και θέλουμε να έχουμε μία καλή παρουσία, έτσι ώστε να είμαστε και έτοιμοι για το Final Four».