Μία ακόμη σημαντική ανανέωση ολοκλήρωσε ο Κόροιβος, με την ομάδα των Αγίων Παρασκιών να ανακοινώνει την παραμονή του Βασίλη Ανδριανάκη και για τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Ο 30χρονος ποδοσφαιριστής αποτελεί έναν από τους πιο σταθερούς και πολύτιμους παίκτες του συλλόγου τα τελευταία χρόνια, έχοντας καθιερωθεί ως βασικό στέλεχος της ομάδας τόσο εντός όσο και εκτός αγωνιστικών χώρων.
Η προσφορά του αποτυπώνεται και στους αριθμούς, καθώς την τελευταία τριετία έχει καταγράψει 66 επίσημες συμμετοχές σε πρωτάθλημα και κύπελλο, ενώ έχει σημειώσει και δύο γκολ με τη φανέλα του Κοροίβου, αποτελώντας έναν από τους βασικούς πυλώνες της ομάδας.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η διοίκηση του Φ.Σ. Κοροίβου βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την επέκταση της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή Βασίλη Ανδριανάκη και για τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Ο Βασίλης είναι 30 ετών και αποτελεί έναν από τους πιο σταθερούς και πολύτιμους πυλώνες της ομάδας μας. Την τελευταία τριετία, έχει καταγράψει 66 επίσημες συμμετοχές σε πρωτάθλημα και κύπελλο, έχοντας σημειώσει και 2 γκολ με τη φανέλα του Κοροίβου.
Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ένας παίκτης με την εμπειρία, το ήθος και την προσφορά του Βασίλη παραμένει στην ποδοσφαιρική μας οικογένεια. Του ευχόμαστε από καρδιάς μια καλή αγωνιστική χρονιά στην Α2 ΕΠΣΗ, γεμάτη υγεία, δύναμη και πολλές επιτυχίες στα γήπεδα!».

