Με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο, ο γνωστός μαντιναδολόγος και μουσικός της Κρήτης, Αντώνης Κουκλινός, αποτύπωσε σε στίχους τη μεγάλη επιτυχία του ΟΦΗ στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας.
Οι μαντινάδες που έγραψε και μοιράστηκε, αποτυπώνουν τη συγκίνηση, την ένταση και τη χαρά της ιστορικής βραδιάς στο Πανθεσσαλικό, μέσα από την κρητική παράδοση και το ιδιαίτερο ύφος του δημιουργού.
Οι μαντινάδες:
«ΟΦΗ πως τονε δάγκασες,
οψές αργά στο Βόλο,
το ΠΑΟΚ πού ‘ταν φαβορί,
μα…τού ‘πχιασες το Κ….
=======
Στο πρώτο γκόλ τα χάσαμε,
γλύτωσες το ναυάγιο,
γιατί ισοφαρίσαμε
και πήραμε κουράγιο.
======
Στο δύο-ένα εγίνηκε,
ο Γάμος του Κουτρούλη,
τη γλώσσα εκατάπχιανε,
οι ΠΑΟΚ τσήδες ούλοι.
======
Και στο δοκάρι εκόντεψε,
κάθε καρδιά να σπάσει,
απ’ τσι χιλιάδες οπαδούς, που στέσαν χοροστάσι.
=====
Μέσα στο Πανθεσσαλικό,
φίλαθλοι Παλληκάργια,
βροντοφωνιάζουν Κύπελο
και κάνουν σα Λιοντάργια.
======
Τρείς παίχτες αναγκαστικά,
βγήκαν απ’ το παιχνίδι,
ο Κόντης κάνει αλλαγές
και εντολές τους δίδει.
=====
Να κάτσουνε στην άμυνα,
με προσοχή μεγάλη,
σάμε να λήξει τη ψυχή,
είπα πως θα μου βγάλει.
======
Κι ήρθε η ισοφάριση,
με φάουλ δύο-δύο,
κι ο Κόντης απ’ τα νεύρα ντου,
ήκανε σα θηρίο.
======
Φωνιάζει του Διαιτητή,
το ΒΑΡ για να ελέγξει,
μα ο κερατάς δε σήκωνε,
ουτε ν’ ακούσει λέξη.
======
Τη κεφαλή μου εχτύπουνα,
απάνω στο τραπέζι,
να βλέπω το Διαιτητή,
ετσά να μασε παίζει.
======
Και πάμε στη παράταση,
με τη ψυχή στα δόδια,
πως θα πετύχομε το γκολ,
με χίλια δυό εμπόδια.
======
Οψάργας όμως κι ο Θεός,
ΟΦΗ κι αυτός στηρίζει,
και κόντρα στο Διαιτητή,
το Πέναλτι σφυρίζει.
======
Στα δίχτυα εκαρφώθηκε,
η μπάλα δύο – τρία,
και πήραμε το Κύπελο
και γράψαμε ιστορία.
=====
Μα είχαμε το ΤΖΟΡΤΖΟΓΛΟΥ,
τον Άρχοντα με γνώση,
στσοι Κρητικούς
το ΚΥΠΕΛΟ,
εκείνος να το δώσει.
======
Ήκαμες Υπερήφανο,
ΟΦΗ μας το ΛΑΟ ΣΟΥ,
γι αυτό και κάθε Κρητικός,
στέκεται στο πλευρό σου.
======
Ο Γκέραρντ θα χαμογελά,
θα νοιώθει Υπερηφάνεια,
ΟΦΗ ολέ θα διαλαλεί,
απόψε στα ουράνια.
=====
Τα λόγια τούτα έγραψε,
ο Κουκλινός Αντώνης,
πάντα ψηλά να στέκεσαι,
κύπελα να σηκώνεις…»