Θετική κατάληξη είχαν οι επαφές της Αγίας Βαρβάρας με τους Μιχαήλ Μαρή και Άγγελο Ανδρικάκη, καθώς οι δύο ποδοσφαιριστές συμφώνησαν να συνεχίσουν να φορούν τη φανέλα της ομάδας και τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Οι δύο περιπτώσεις αποτελούσαν από τις πιο σημαντικές υποθέσεις του καλοκαιρινού σχεδιασμού, με τους ανθρώπους του σωματείου να επιθυμούν την παραμονή τους, καθώς αμφότεροι αποτελούν βασικά στελέχη του κορμού των τελευταίων ετών.
Ο Μιχαήλ Μαρής, γεννημένος το 1998, αποτελεί μία σταθερή αξία για την αμυντική γραμμή της Αγίας Βαρβάρας. Την περασμένη σεζόν κατέγραψε 23 συμμετοχές, όλες ως βασικός, σημειώνοντας και δύο γκολ, ενώ συνολικά με τη φανέλα του συλλόγου μετρά 88 συμμετοχές και 11 τέρματα, αποτελώντας έναν από τους πιο σημαντικούς ποδοσφαιριστές της ομάδας τα τελευταία χρόνια.
Σημαντική είναι και η παραμονή του Άγγελου Ανδρικάκη, ο οποίος επίσης αγωνίζεται στην αμυντική γραμμή. Ο γεννημένος το 1998 ποδοσφαιριστής πραγματοποίησε μία ακόμη γεμάτη χρονιά, μετρώντας 19 συμμετοχές, εκ των οποίων οι 18 ως βασικός, προσφέροντας σιγουριά και αξιοπιστία στα μετόπισθεν.
Με τις δύο αυτές ανανεώσεις, η Αγία Βαρβάρα διατηρεί αναλλοίωτο ένα σημαντικό κομμάτι του βασικού της κορμού, προσφέροντας πολύτιμες λύσεις στον Νίκο Φανουράκη ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου στην Α2 ΕΠΣΗ.